۱ – ارائه سرویس با ضریب بالای ۹۷ درصد Uptime و تحت شرایط SLA مصوب به صورت جبران محاسبات مدت زمان قطعی بالاتر از ۳ درصد ماهانه به شکل افزایش اعتبار مشترک در ماه بعد .
۲ – نوع سرویس ها بصورت غیر اختصاصی (اشتراکی ) بوده و این بدین معناست که سرعت مشخص شده در سرویس انتخابی ، حداکثر سرعت مشترک بوده و در ساعاتی از روز این سرعت به علت خاصیت اشتراکی بودن با درصدی کاهش سرعت مواجه خواهد شد .
۳ – مشترک متعهد می شود هزینه سرویس را بر اساس تعرفه های مصوب شرکت یاس فنون پرداخت نماید.
۴ – مبنای محاسبه اعتبار مشترک و میزان مصارف و کارکرد و همین طور سرعت استفاده شده ، سرور مشخص یاس فنون بوده که مشترک به صورت دسترسی اینترنتی امکان مشاهده و آمارگیری ازآن را خواهد داشت .
۵ – مشترک متعهد می گردد در صورت عدم نیاز به سرویس حداقل یک ماه قبل کتبا این امر را به اطلاع شرکت برساند .
۶ – شرایط جبران قطعی یا SLA در موارد زیر به عنوان قطعی محاسبه نمی شود .
– بروز اختلال در سرویس های اینترنت جهانی ، شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت
– قطعی خط تلفن مشترک و یا اختلال در سیستم های کامپیوتری و شبکه ای مشترک
– بروز مشکل در سیم کشی مشترک و یا دستکاری در سیستم های منصوبه
– انجام عملیات کابل برگردان مخابراتی
– اجرا نشدن بندهای این متن توسط مشترک و یا مشخص شدن ارائه اطلاعات ناصحیح توسط مشترک
۷ – مشترک اظهار میدارد از موارد زیر مطلع بوده و ملزم به رعایت آنها می باشد
– از مصوبات شورای عالی انتقلاب فرهنگی در زمینه ارائه خدمات اطلاع رسانی و قانون جرایم رایانه ای آگاه بوده و اجرا می نماید
– از سرویس های در اختیار جهت عبور سرویس های Voip صدا بر روی اینترنت Termination استفاده نمی نماید.
– از اعمالی نظیر هک کردن – اختلال در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری – رخنه در شبکه ها – شنود اطلاعات – SCAN – خدمات هاست یا میزبانی HOST – ارسال ایمیل ناخواسته Phishing – Spam خودداری نماید .
– از در اختیار گذاشتن سرویس به دیگران خودداری نماید .