Google Trends: Google Trends چیست؟
رتبه سایت و الگوریتم جریمه در گوگل ,

Google Trends یک ویژگی مفید روندهای جستجو است که نشان می دهد تعداد دفعات یک عبارت جستجوی معین در موتور جستجوی Google نسبت به حجم کل جستجوی سایت در یک بازه زمانی معین چقدر وارد می شود. Google Trends را می توان برای تحقیقات مقایسه ای کلمات کلیدی و کشف جهش های ناشی از رویداد در حجم جستجوی کلمات کلیدی استفاده کرد .
Google Trends داده های مرتبط با کلمه کلیدی از جمله فهرست حجم جستجو و اطلاعات جغرافیایی در مورد کاربران موتورهای جستجو را ارائه می دهد.
نحوه استفاده از Google Trends
Google Trends چگونه کار می کند؟
میتوانید با مراجعه به ابزار و مشاهده جستجوهایی که در حال حاضر روند رو به رشد دارند ، Google Trends را از بالا به پایین کاوش کنید ، سپس برای کسب اطلاعات بیشتر، موضوعی را جستجو کنید. به عنوان مثال، Google Trends اخیراً اطلاعاتی را در مورد جستجوهای پرطرفدار مرتبط با طوفان ایرما، مانند عبارات جستجوی مرتبط در سراسر ایالات متحده و جستجوهای برتر «چگونه» در فلوریدا به اشتراک گذاشته است.
در ایالات متحده، جستجو برای “مالچ” در آوریل به اوج خود می رسد
داده های روند جستجوی گوگل می تواند برای بازاریابان بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار فصلی (مانند فروشگاه لوازم خانه و باغبانی) را اداره می کنید، زمانی که عبارات جستجوی مرتبط با کسب و کار شما پرطرفدار هستند، باید تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهید. در طول افزایش حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک شما در تبلیغات گوگل احتمالاً بالاتر خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که زمانی که محصولات یا خدمات شما در حال ترند هستند، بودجه بیشتری را به کمپین های خود اختصاص دهید.
برای مقایسه چند عبارت، از ویژگی «+ افزودن مقایسه» استفاده کنید:

از این نمودار می بینیم که “تولید سرنخ” حدود ۷ برابر محبوب تر از “تولید تقاضا” در جستجوی وب است.
Google Trends همچنین به شما عبارات جستجوی مرتبط را نشان می دهد و اینکه چگونه علاقه جستجو بر اساس منطقه فرعی متفاوت است:

میتوانید از دادههای موجود در Google Trends برای چندین هدف مختلف بازاریابی استفاده کنید:
- در جستجوی پولی، از دادههای Google Trends میتوان برای اطلاعرسانی به کمپینهای فصلی استفاده کرد و به برنامهریزی هزینه و همچنین ذخیره موجودی کمک کرد. علاوه بر این، میتوانید از Google Trends برای یافتن عبارات پرطرفدار نامربوط که باید بهعنوان کلیدواژههای منفی تنظیم کنید، استفاده کنید، بنابراین جستجوی پرطرفدار تأثیر زیادی بر هزینههای شما ندارد.
- برای سئو و بازاریابی محتوا، از Google Trends استفاده کنید تا بدانید افراد در بازار هدف شما در مورد چه اطلاعاتی جستجو می کنند. نوشتن در مورد موضوعات پرطرفدار می تواند به جذب ترافیک به سایت شما کمک کند .
- برای الهام بخشیدن به تبلیغات خود، Google Trends را مرور کنید تا ببینید در حال حاضر چه موضوعاتی تخیل عمومی را به خود جلب کرده است. ارجاع به یک موضوع پرطرفدار (مثل یک نوع جدید موسیقی یا رقص) در کمپین های بازاریابی خود، خواه یک انفجار ایمیل، یک تبلیغ فیس بوک یا یک نقطه رادیویی باشد، می تواند تعامل تبلیغات شما را افزایش دهد.
با ابزار کلمه کلیدی رایگان WordStream، کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای SEO، کمپین های PPC و موارد دیگر پیدا کنید .
معیارهای تبلیغات گوگل برای صنعت شما [به روز شد!]
چه برای اولین بار PPC را انجام دهید و چه به تازگی مشتری جدیدی را امضا کرده اید، دانستن اینکه آیا کار خوبی انجام می دهید یا نه می تواند دلهره آور باشد. مطمئناً، همه ما میخواهیم تبلیغات تکشاخ ایجاد کنیم که بالاترین CTR و بهترین نرخ تبدیل را داشته باشند ، اما آنچه معیار خوبی برای یک صنعت است لزوماً برای صنعت دیگر خوب نیست. بنابراین باید به دنبال شکست دادن چه اعدادی در صنعت خود باشید؟
معیارهای صنعت Google Ads را که مشتریان ما می بینند، بررسی کنید، از جمله:
- میانگین نرخ کلیک (CTR)
- میانگین هزینه هر کلیک (CPC)
- میانگین نرخ تبدیل (CVR)
- میانگین هزینه هر اقدام (CPA)
میانگینهایی را در بین این معیارهای تبلیغات برای بیست صنعت پیدا خواهید کرد: وکالت، خودرو، B2B، خدمات مصرفکننده، دوستیابی و افراد، تجارت الکترونیک، آموزش، خدمات استخدامی، مالی و بیمه، بهداشت و پزشکی، کالاهای خانگی، خدمات صنعتی، حقوقی ، املاک و مستغلات، فناوری، و مسافرت و هتلداری.
✴️ توجه: ما این داده ها را به طور مرتب به روز می کنیم!
PDF آخرین گزارش معیارهای Google Ads ما را از اینجا دانلود کنید .
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل بر اساس صنعت

آخرین داده ها را در صفحه معیارهای تبلیغات جستجوی ما که همیشه به روز می شود، بیابید
خدمات دوستیابی و شخصی واقعاً با PPC کلیک می کنند – با میانگین CTR جستجوی ۶٪! بدون شک، زمانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال عشق هستند، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی احساسی قدرتمند آسان است . سایر صنایع با CTRهای جستجوی بالا عبارتند از Advocacy، Autos و Travel.
هنگامی که ما برای اولین بار این داده ها را در سال ۲۰۱۵ جمع آوری کردیم، خدمات حقوقی ممکن است برای جلب توجه در SERP (با میانگین نسبتاً پایین ۱٫۳۵٪ CTR) تلاش کنند – تا حد زیادی به دلیل محدودیت های تبلیغاتی اعمال شده توسط Google و سازمان های دولتی. تبلیغ کنندگان حقوقی در چند سال گذشته آمار خود را بهبود بخشیده اند!
از سال ۲۰۱۸، صنایع با کمترین میانگین نرخ کلیک از جمله فناوری، B2B و خدمات مصرف کننده.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل در تمامی صنایع ۳٫۱۷ درصد برای جستجو و ۰٫۴۶ درصد برای نمایش است.
هر دوی این میانگین ها بالاتر از چند سال پیش هستند: خبر خوب برای تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی!
میانگین نرخ کلیک (CTR)
صنعت | میانگین CTR (جستجو) | میانگین CTR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | ۴٫۴۱٪ | ۰٫۵۹٪ |
خودکار | ۴٫۰۰٪ | ۰٫۶۰٪ |
B2B | 2.41٪ | ۰٫۴۶٪ |
خدمات مصرف کننده | ۲٫۴۱٪ | ۰٫۵۱٪ |
دوستیابی و شخصی | ۶٫۰۵٪ | ۰٫۷۲٪ |
تجارت الکترونیک | ۲٫۶۹٪ | ۰٫۵۱٪ |
تحصیلات | ۳٫۷۸٪ | ۰٫۵۳٪ |
خدمات استخدامی | ۲٫۴۲٪ | ۰٫۵۹٪ |
امور مالی و بیمه | ۲٫۹۱٪ | ۰٫۵۲٪ |
بهداشت و پزشکی | ۳٫۲۷٪ | ۰٫۵۹٪ |
کالاهای خانگی | ۲٫۴۴٪ | ۰٫۴۹٪ |
خدمات صنعتی | ۲٫۶۱٪ | ۰٫۵۰٪ |
مجاز | ۲٫۹۳٪ | ۰٫۵۹٪ |
مشاور املاک | ۳٫۷۱٪ | ۱٫۰۸٪ |
فن آوری | ۲٫۰۹٪ | ۰٫۳۹٪ |
مسافرت و مهمان نوازی | ۴٫۶۸٪ | ۰٫۴۷٪ |
📙
راهنمای رایگان >> هک تبلیغات گوگل: یک ترفند که می تواند هزاران نفر را نجات دهد
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل بر اساس صنعت

جای تعجب نیست که خدمات حقوقی دارای بالاترین CPC در بین تمام تبلیغات گوگل در شبکه جستجو هستند. هر دو کلمه “وکیل” و “وکیل” ۱۰ کلمه کلیدی گران قیمت در گوگل و بینگ را تشکیل می دهند . میانگین CPC در صنعت حقوقی بیش از ۶ دلار است. خدمات مصرف کننده با میانگین CPC 6.40 دلار خیلی عقب نیست.
گروههای مدافع و غیرانتفاعی خوشبختانه هزینه هر کلیک کمتر از ۲ دلار دارند، احتمالاً در نتیجه حداکثر قیمت CPC 2 دلاری که تبلیغکنندگان Google Grant باید روی همه کلمات کلیدی خود تنظیم کنند .
اکثر صنایع دارای CPCهای بسیار ارزانی در شبکه نمایش گوگل هستند. تنها صنعتی با هزینه هر کلیک بیش از ۱ دلار در شبکه نمایش، دوستیابی و شخصی است.
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل در تمام صنایع ۲٫۶۹ دلار برای جستجو و ۰٫۶۳ دلار برای نمایش است.
اخبار اینجا نیز خوب است: این هزینه های تبلیغات گوگل نسبت به ارقامی که چند سال پیش پیدا کردیم (زمانی که میانگین ها به ترتیب ۲٫۳۲ دلار و ۰٫۵۸ دلار بود) بسیار اندک افزایش یافته است.
میانگین هزینه هر کلیک (CPC)
صنعت | میانگین CPC (جستجو) | میانگین CPC (GDN) |
---|---|---|
دفاع | ۱٫۴۳ دلار | ۰٫۶۲ دلار |
خودکار | ۲٫۴۶ دلار | ۰٫۵۸ دلار |
B2B | 3.33 دلار | ۰٫۷۹ دلار |
خدمات مصرف کننده | ۶٫۴۰ دلار | ۰٫۸۱ دلار |
دوستیابی و شخصی | ۲٫۷۸ دلار | ۱٫۴۹ دلار |
تجارت الکترونیک | ۱٫۱۶ دلار | ۰٫۴۵ دلار |
تحصیلات | ۲٫۴۰ دلار | ۰٫۴۷ دلار |
خدمات استخدامی | ۲٫۰۴ دلار | ۰٫۷۸ دلار |
امور مالی و بیمه | ۳٫۴۴ دلار | ۰٫۸۶ دلار |
بهداشت و پزشکی | ۲٫۶۲ دلار | ۰٫۶۳ دلار |
کالاهای خانگی | ۲٫۹۴ دلار | ۰٫۶۰ دلار |
خدمات صنعتی | ۲٫۵۶ دلار | ۰٫۵۴ دلار |
مجاز | ۶٫۷۵ دلار | ۰٫۷۲ دلار |
مشاور املاک | ۲٫۳۷ دلار | ۰٫۷۵ دلار |
فن آوری | ۳٫۸۰ دلار | ۰٫۵۱ دلار |
مسافرت و مهمان نوازی | ۱٫۵۳ دلار | ۰٫۴۴ دلار |
تعجب می کنید که چگونه اندازه گیری می کنید؟
حساب خود را با درجهبندی رایگان Google Ads Performance Grader درجهبندی کنید .
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل بر اساس صنعت

چند سال پیش، صنایع مالی و بیمه در بحث نرخ تبدیل پیشرو بودند.
با این حال، دادههای بهروزرسانیشده ما نشان میدهد که صنعت دوستیابی و شخصی اکنون بسیار جلوتر است، با نرخ تبدیل جستجو به طور متوسط بیش از ۹٪! سایر موارد برجسته عبارتند از صنایع قانونی، خدمات مصرف کننده و خودرو.
در بسیاری از این موارد، بهترین تبلیغ کنندگان تبدیل کننده از تغییر پیشنهاد یا جریان تبدیل خود برای افزایش نرخ تبدیل هراسی ندارند. یا ممکن است از تاکتیک های افزایش تبدیل مانند صفحات فرود ویدیو استفاده کنند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهاد خود نداشته باشند و در نتیجه از متوسط نرخ تبدیل ضعیف تر در جستجو و نمایش رنج ببرند. برای راهاندازی، آنها اغلب دارای موجودیهای غولپیکر هستند، که از تنظیم دقیق نسخه تبلیغاتی در تمام کلمات کلیدی تجارت الکترونیک جلوگیری میکند .
در حالی که از بین بردن موانع خرید همیشه یک ابزار CRO مهم برای کمک به مشتریان تجارت الکترونیک خواهد بود، تبلیغکنندگان Google Ads باید روی بهبود عملکرد کلمات کلیدی خود با هدف تجاری بالا تمرکز کنند تا بیشترین بازده را از کمپینهای جستجوی خود به دست آورند.
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل در تمام صنایع ۳٫۷۵٪ برای جستجو و ۰٫۷۷٪ برای نمایش است.
از آخرین باری که این دادهها را جمعآوری کردیم، نرخ تبدیل جستجو کمی افزایش یافته است، اما نرخ تبدیل صفحه نمایش اندکی کاهش یافته است، شاید نشانهای از این باشد که تبلیغکنندگان صفحه نمایش باید توجه بیشتری به مکانها و بهینهسازی مخاطبان داشته باشند.
میانگین نرخ تبدیل (CVR)
صنعت | میانگین CVR (جستجو) | میانگین CVR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | ۱٫۹۶٪ | ۱٫۰۰٪ |
خودکار | ۶٫۰۳٪ | ۱٫۱۹٪ |
B2B | 3.04٪ | ۰٫۸۰٪ |
خدمات مصرف کننده | ۶٫۶۴٪ | ۰٫۹۸٪ |
دوستیابی و شخصی | ۹٫۶۴٪ | ۳٫۳۴٪ |
تجارت الکترونیک | ۲٫۸۱٪ | ۰٫۵۹٪ |
تحصیلات | ۳٫۳۹٪ | ۰٫۵۰٪ |
خدمات استخدامی | ۵٫۱۳٪ | ۱٫۵۷٪ |
امور مالی و بیمه | ۵٫۱۰٪ | ۱٫۱۹٪ |
بهداشت و پزشکی | ۳٫۳۶٪ | ۰٫۸۲٪ |
کالاهای خانگی | ۲٫۷۰٪ | ۰٫۴۳٪ |
خدمات صنعتی | ۳٫۳۷٪ | ۰٫۹۴٪ |
مجاز | ۶٫۹۸٪ | ۱٫۸۴٪ |
مشاور املاک | ۲٫۴۷٪ | ۰٫۸۰٪ |
فن آوری | ۲٫۹۲٪ | ۰٫۸۶٪ |
مسافرت و مهمان نوازی | ۳٫۵۵٪ | ۰٫۵۱٪ |
میانگین هزینه هر اقدام در تبلیغات گوگل بر اساس صنعت

CPA ها در چند سال گذشته کمی تغییر کرده اند. کمترین هزینه برای هر اقدام در صنایع در حال حاضر خودروها هستند که فقط ۳۳ دلار در هر اقدام به فروش می رسند. از سوی دیگر، شرکتهای B2B، املاک و مستغلات و فناوری با میانگین هزینههای هر اقدام بیش از ۱۰۰ دلار روبرو هستند.
ما عموماً انتظار داریم که هزینه های تبلیغات در طول زمان افزایش یابد، اما میانگین CPA در شبکه جستجو در واقع در حال حاضر کمتر از چند سال پیش است. با این حال، CPA های نمایش کمی بالا رفته اند.
میانگین CPA در تبلیغات گوگل در تمام صنایع ۴۸٫۹۶ دلار برای جستجو و ۷۵٫۵۱ دلار برای نمایش است.
میانگین هزینه هر اقدام (CPA)
صنعت | میانگین CPA (جستجو) | میانگین CPA (GDN) |
---|---|---|
دفاع | ۹۶٫۵۵ دلار | ۷۰٫۶۹ دلار |
خودکار | ۳۳٫۵۲ دلار | ۲۳٫۶۸ دلار |
B2B | 116.13 دلار | ۱۳۰٫۳۶ دلار |
خدمات مصرف کننده | ۹۰٫۷۰ دلار | ۶۰٫۴۸ دلار |
دوستیابی و شخصی | ۷۶٫۷۶ دلار | ۶۰٫۲۳ دلار |
تجارت الکترونیک | ۴۵٫۲۷ دلار | ۶۵٫۸۰ دلار |
تحصیلات | ۷۲٫۷۰ دلار | ۱۴۳٫۳۶ دلار |
خدمات استخدامی | ۴۸٫۰۴ دلار | ۵۹٫۴۷ دلار |
امور مالی و بیمه | ۸۱٫۹۳ دلار | ۵۶٫۷۶ دلار |
بهداشت و پزشکی | ۷۸٫۰۹ دلار | ۷۲٫۵۸ دلار |
کالاهای خانگی | ۸۷٫۱۳ دلار | ۱۱۶٫۱۷ دلار |
خدمات صنعتی | ۷۹٫۲۸ دلار | ۵۱٫۵۸ دلار |
مجاز | ۸۶٫۰۲ دلار | ۳۹٫۵۲ دلار |
مشاور املاک | ۱۱۶٫۶۱ دلار | ۷۴٫۷۹ دلار |
فن آوری | ۱۳۳٫۵۲ دلار | ۱۰۳٫۶۰ دلار |
مسافرت و مهمان نوازی | ۴۴٫۷۳ دلار | ۹۹٫۱۳ دلار |
✴️ PDF آخرین گزارش معیارهای Google Ads ما را از اینجا دانلود کنید .
همه ی اینها چه معنایی میدهد؟
اگر خود را در انتهای پایین این اعداد می بینید، به این معنی است که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد! سعی کنید Grader رایگان Google Ads ما را اجرا کنید تا دقیقاً تشخیص دهید که کمپینهای شما در مقایسه با همتایان در صنعت شما کجا شکست میخورند. اگر در حال رسیدن به این معیارها هستید – متوقف نشوید و به میانگین هم بسنده کنید! با نوشتن بهترین نسخه تبلیغاتی و ایجاد تک شاخ های صفحه فرود که بهتر از هر کس دیگری تبدیل می شوند، همیشه سعی کنید یک تک شاخ باشید ! برای اجرای تبلیغات گوگل و استفاده حداکثری از کمپین های خود کمک می خواهید؟
راه حل های بازاریابی دیجیتال ما را بررسی کنید !
از این معیارهای تبلیغاتی جستجو استفاده کنید تا ببینید چگونه در مقابل رقبای خود قرار می گیرید و کجا می توانید پیشرفت کنید. برای کمک به درک این دادهها، راهنمای معیارهای PPC یا توضیح تصویری ما در مورد نحوه عملکرد Google Ads را بررسی کنید. ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:
اینفوگرافیک کامل را در زیر مشاهده کنید:

منابع اطلاعات:
این گزارش بر اساس نمونهای از ۱۴۱۹۷ حساب مشتری WordStream مستقر در ایالات متحده در همه بخشهای عمودی (که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در مجموع هزینههای تبلیغات Google را نشان میدهد) است که بین اوت ۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۱۸ در شبکههای جستجو و نمایش Google تبلیغ میکردند. هر صنعت حداقل شامل آن میشود. ۳۰ مشتری فعال منحصر به فرد. «متوسط» از نظر فنی ارقام میانهای برای محاسبه اعداد پرت هستند. تمام ارزش های ارز به USD ارسال شده است.
سوالات متداول (سؤالات متداول)
آیا این ارقام شامل کلمات کلیدی مارک دار هستند یا فقط کلمات کلیدی عمومی؟
در این ارقام، تبلیغکنندگانی که منحصراً با شرایط نام تجاری مناقصه میدادند، حذف میشوند. میانگینهای ارائهشده مقادیر متوسطی بودند تا از انحراف میانگین یک تبلیغکننده بزرگ با عملکرد خوب یا بد جلوگیری کنند.
آیا در مورد تأثیر کلاهبرداری و ربات ها بر CTR توضیحی دارید؟
دادهها مستقیماً از Google Ads استخراج شدهاند، که برخلاف Google Analytics مقرراتی برای حذف ترافیک خودکار یا تقلبی دارد. بهعلاوه، میانگینهای گزارششده میانههایی برای جلوگیری از هرگونه انحراف از هر حسابی هستند که ممکن است بهدلیل ترافیک خودکار دارای CTRهای مصنوعی بالا باشند.
آیا این داده های جهانی است؟
داده های فوق منعکس کننده نمونه ای از حساب های مستقر در ایالات متحده است. ما برخی از داده های بین المللی در مورد میانگین هزینه های هر کلیک در سراسر جهان را در اینجا داریم .
جستجو با بخش های مارک دار و بدون مارک چگونه به نظر می رسد؟
در حالی که ما بهطور خاص بخشهای جستجوی نام تجاری و بدون مارک را تقسیم نکردیم، آن دسته از حسابهایی که منحصراً با شرایط مارک تجاری بودند، برای جلوگیری از این انحراف رو به بالا حذف شدند.
آخرین انتساب تبدیل کلیک تبلیغات گوگل؟
همه این ارقام تبدیل از مدل انتساب آخرین کلیک پرداخت شده پیروی می کنند.
در مورد افراد در بهسازی خانه، بازسازی حمام، بازسازی آشپزخانه و جایگزینی فضای پنجره چطور؟ در کدام یک از این صنایع قرار می گیرد؟
اینها تحت صنعت کالاهای خانگی هستند.
آیا می توانید “CPA” را تعریف کنید؟ بسته به صنعت یا محصول، این اقدام می تواند یک فروش یا فقط یک ثبت نام در خبرنامه باشد. من بسیاری از حسابهای PPC را مدیریت کردم و هر مشتری تعریف متفاوتی از “عمل” داشت.
هزینه به ازای هر اقدام یا هزینه هر کسب، اما همانطور که اشاره کردید، تعریف دقیق “عمل” بسته به کسب و کار متفاوت است.
من در مورد اینکه چگونه تبدیل ها و اقدامات بر اساس دسته بندی (مخصوصا املاک) برای محاسبه CPA و CVR تعریف می شوند، سؤالاتی دارم. میشه راهنماییم کنید یا با کسی که جواب میده ارتباط برقرار کنید؟
این تبدیل ها به عنوان معیار مفید موفقیت برای هر حساب تعریف می شوند. برای خرده فروشان، این ممکن است یک فروش باشد – برای دیگران مانند املاک و مستغلات که ممکن است پر کردن فرم یا تماس تلفنی باشد.
آیا می دانید این CPCها و CTRها با سالهای قبل چگونه هستند؟ کنجکاو هستم که چگونه ممکن است تغییر کرده باشند زیرا Google قالبها و رتبهبندی SEO/SEM آنها را تغییر داده است.
به طور کلی، این CTR ها افزایش یافته و CPC ها کاهش یافته است.
تعجب می کنید که چگونه اندازه گیری می کنید؟
حساب خود را با درجهبندی رایگان Google Ads Performance Grader درجهبندی کنید .
FYI. CPM ضمنی شما در جستجوی گوگل ۵۷٫۴۲ دلار است. من اینطور فکر نمی کنم. به طور کلی، من فکر می کنم که اعداد شما برای شبکه جستجو مطلوب تر از واقعیت هستند. فقط گفتن…
میانگین ها در اینجا میانه حساب های مشتری ما هستند. خوشحالم که می شنوم متوجه می شوید که مشتریان ما بیش از حد انتظارات شما را در شبکه جستجو انجام می دهند!
میخواستم «نرخ تبدیل» را توضیح دهم. آیا این درصد افرادی هستند که روی تبلیغ کلیک می کنند؟ به عنوان مثال. 1.9٪ روی تبلیغ کلیک می کنند، سپس ۲٫۷٪ از آن ۱٫۹٪ خرید می کنند؟
نرخ تبدیل احتمال این است که شخصی پس از کلیک بر روی تبلیغ، اقدامی را که ما به دنبال آن هستیم انجام دهد. شما می توانید نرخ تبدیل را با در نظر گرفتن تعداد تبدیل بر تعداد کلیک ها محاسبه کنید.
چرا نرخ تبدیل بالاتر از CTR است؟ طبق تعریف CTR همیشه بالاتر از نرخ تبدیل است، اینطور نیست؟
خیر. تعداد کل تبدیلها کمتر از تعداد کل کلیکها خواهد بود، اما نرخ تبدیل میتواند بیشتر باشد. به عنوان مثال، اگر از هر ۱۰۰ نفر فقط ۱ نفر روی تبلیغ شما کلیک کنند، اما هر فردی که روی تبلیغ شما کلیک می کند، تبدیل به آن شود، این نرخ کلیک ۱٪ اما نرخ تبدیل ۱۰۰٪ است. نرخ تبدیل بر اساس افرادی است که کلیک می کنند، نه تعداد کل افرادی که از ابتدا تبلیغ را دیده اند.
چرا یک دسته بندی خاص برای تجارت الکترونیک وجود دارد؟ آیا این برای همه دسته های دیگر صدق نمی کند؟
همه تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیک نیستند. بسیاری به دنبال ارائه خدمات یا تولید سرنخ برای کسب و کار خود هستند.
آیا میتوانید توضیح دهید که صنعت «حمایت» را چه تعریف میکنید؟
هدف گروههای حمایتی ایجاد حمایت، آگاهی یا جمعآوری کمک مالی برای یک هدف ، سیاست یا سازمان است.
آیا جستجو شامل خرید می شود؟ یا این فقط تبلیغات متنی است؟
بله، کمپین های خرید در شبکه جستجو زنده هستند.
آیا می توانید شبکه های PPC را معرفی کنید که از نظر هدف گذاری و CTR بهتر از گوگل هستند؟
بینگ معمولاً CTR و CVR بالاتر و همچنین CPC و CPA کمتری نسبت به Google ارسال می کند. ما معیارهای اضافی برای Bing در اینجا و معیارهای Google Mobile – بر اساس نوع آگهی دا